Katalog
Přihlášení uživatele
AKČNÍ NABÍDKY
45000,– Kč
16999,– Kč
11999,– Kč
Záslepka EGR ventilu / recirkulace výfukových plynů ProRa...
Výrobce | ProRacing | |
Katalogové č. | PR-EGRPLUG-JTDM | |
Dostupnost | na objednávku | |
Určeno pro | Alfa Romeo 147 Alfa Romeo 156 Alfa Romeo 159 Alfa Romeo 166 |
Záslepka EGR ventilu / recirkulace výfukových plynů ProRacing Alfa Romeo 147 / 156 / 159 / 166 1.9 JTDM 16V / 2.4 JTDM 20V.
Pasuje na modely:
Alfa Romeo 147 1.9 JTDM 16V 126/140/150PS
Alfa Romeo 156 1.9 JTDM 16V 126/136/140PS
Alfa Romeo 156 2.4 JTDM 20V 163/175PS
Alfa Romeo 159 1.9 JTDM 16V 150PS
Alfa Romeo 159 2.4 JTDM 20V 200PS
Alfa Romeo 166 2.4 JTDM 20V 150/163/175PS
Fiat Stilo 1.9 JTDM 16V 126/140/150PS
Fiat Croma 1.9 JTDM 16V 150PS / 2.4 20V 200PS
Lancia Thesis 2.4 JTDM 20V 163PS
Opel Astra H 1.9 CDTI Z19DTJ 16V 120PS/Z19DTH 16V 150HP
Opel Signum 1.9 CDTI Z19DTH 16V 150PS
Opel Vectra C 1.9 CDTI Z19DTH 16V 150PS
Opel Zafira B 1.9 CDTI Z19DTH 16V 150PS
Saab 9-3 1.9 TiD Z19DTH 16V 150PS
Saab 9-5 1.9 TiD Z19DTH 16V 150PS
- Materiál: kov.
- Délka: -mm.
- Šířka: -mm.
- Tloušťka: 1,2mm.
- Rozteč děr osová: mm.
- Vnitřní průměr děr na šrouby: -mm.
Cena za 1 kus záslepky.
Při využívání EGR, dochází k přepouštění výfukových plynů zpět do sacího traktu, to má za následek nižší produkci NOx, ale přináší s sebou také nevýhody. Při spalování nafty vznikají mastné saze, které se dostávají do sání. Ty se tam následně usazují a postupně ho ucpávají, což má za následek snižování výkonu a zvyšování kouřivosti (emisi škodlivých látek).
Výhody:
- zlepšení průběhu kroutícího momentu a výkonu v nižších a středních otáčkách;
- nedochází k zanášení sacího traktu = k postupnému snižování výkonu.
ON-LINE stav skladu
Počet položek: 16 122
TOP 10
- Přídavný budík Depo Racing CSM - tlak turba mechanický diesel 3bar
- Univerzální vysokotlaká pumpa Bosch Motorsports style 300l/h - typ 044 - 0580254044
- Náplň palivové nádrže D-Stop
- Fitinka rovná D-06 (AN6) 9/16"x18-UNF - Push-On system - výstup na hadici
- T-spona na tlakové hadice 79-87mm (na hadici 76mm)
- Oil catch tank - 2x vývod - objem 0,75l
- Manuální regulátor plnícího tlaku (MBC) Turbosmart style IN CABIN (ball-spring)
- Regulátor tlaku paliva Race Tech-R - 7bar
- Intercooler FMIC 780 x 300 x 76mm (600 x 300 x 76mm) - výstupy 79mm
- Termo izolační páska Thermotec 25mm x 15m bílá