Katalog

Přihlášení uživatele

Vstřikování vody a metanolu Snow Performance - stage 3 (G...

Vstřikování vody a metanolu Snow Performance - stage 3 (GDI - přímý vstřik)Vstřikování vody a metanolu Snow Performance - stage 3 (GDI - přímý vstřik)Vstřikování vody a metanolu Snow Performance - stage 3 (GDI - přímý vstřik)Vstřikování vody a metanolu Snow Performance - stage 3 (GDI - přímý vstřik)Vstřikování vody a metanolu Snow Performance - stage 3 (GDI - přímý vstřik)Vstřikování vody a metanolu Snow Performance - stage 3 (GDI - přímý vstřik)Vstřikování vody a metanolu Snow Performance - stage 3 (GDI - přímý vstřik)Vstřikování vody a metanolu Snow Performance - stage 3 (GDI - přímý vstřik)

VýrobceSnow Performance
Katalogové č.SP10317
Dostupnost5-7 dní

Vstřikování vody a metanolu Snow Performance - stage 3 (GDI - přímý vstřik). Nejlepší sytém pro benzínové motory. Včetně programovatelného LCD displaye a Dual Stage technologie. 2D-mapping skrze plnící tlak a množství vstřikovaného paliva. Určeno pro motory s přímým vstřikováním (GDI) jako VAG T/FSI, PSA THP, Opel Ecotec/SIDI/GTC atp.

Poznámka: uveďte prosíme do poznámek při dokončení objednávky vozidlo, model, výkon. Dle toho budou zvoleny do balení vstřikovací trysky na požadovaný výkon.

Skrze vstřikování vody a metanolu do sání lze dosáhnout přírůstek výkonu až o 10-25% u přeplňovaných motorů (turbo, kompresor). Stačený vzduch je ochlazován až o 60°C. Hlavním úkolem je potlačit vznik detonace, která je způsobena velkou teplotou a tlakem ve spalovací komoře. Vstřikování také nevytváří restrikce uvnitř sání tak jako mezichladič (intercooler). U všech přeplňovaných motorů vytváří vstřikování vodní mlhu (dochází z tzv. atomizaci), která účinně chladí stlačený vzduch a snižuje teplotu výfukových plynů (EGT). Naopak metanol podporuje hoření směsi, tedy zvedá výkon motoru, naproti tomu zvyšuje hodnotu EGT, proto je vhodné kombinovat vstřikování vody společně s metanolem v požadovaném poměru. Systém vstřikování také chrání interní součástky motoru (ventily, vršky pístů..), zabraňuje vytváření karbonu. Lze s ním dosáhnout hranice 116 oktanů za použití klasického 95 oktanového benzínu. Se vstřikováním vody se můžeme setkat hlavně v motorsportu, v závodech dragsterů, ale také v oblasti letectví a námořnictva.

Balení obsahuje:
- membránová pumpa o tlaku 300PSI/20 bar s integrovaným pojistným ventilem;
- 2x vstřikovací tryska s různým průtokem;
- 3m teflonová hadice 1/4";
- 2D kontroler s LCD displayem s kontrolní funkcní vstřikovaného množství, plnící tlaku a vstřikovacího impulzu;
- štelovatelný tlakový spínač;
- spojovací a montážní materiál, elektrické díly;
- 3 litrová nádobka na kapalinu;
- ukazatel stavu hladiny;
- kontrolní LED dioda pro interiér;
- návod (AJ/DE).

LCD 2D kontroler:
- přiložený 2D-mapping kontroler přizpůsobuje vstřikování flexibilně k plnícímu tlaku nebo k množství paliva u všech motorů s přímým vstřikováním paliva (GDI). Proto kontroler umožňuje optimální vstřikování paliva v různých podmínkách zátěže motoru. U přiloženého LCD kokpit displaye lze sledovat aktuální hodnoty plnícího tlaku, impulz vstřikování paliva. Navíc řídící jednotka umožňuje provést jemné úpravy z pohodlí sedadla řidiče. Kontroler zobrazuje tlak turba, duty cycle vstřikovačů, procentuální vstřikovací poměr vody a metanolu do motoru.

Rozšíření:
- 9,5 litrová nádoba na kapalinu místo 3l. +4200Kč.
- 26,5 litrová nádoba na kapalinu místo 3l. +5160Kč.
- druhý pár pomocných vstřikovacích trysek pro V motory +4172Kč.


Youtube video:

Náročnost instalace:

Cena bez DPH 19414.05 Kč
Vaše cena s DPH 23491 Kč
Na splátky u HomeCredit


Související produkty



S tímto také zakoupili

Nákupní košík Nákupní košík

Nastavení měny EUR Cena celkem 0
Košík obsahuje 0 kusů

ON-LINE stav skladu

Počet položek: 16 122

příjmáme platební karty příjmáme ePlatby zasíláme GLS zasíláme Českou poštou
FacebookHome Credit

generated in 0.0402 sec.     system by CzOne    hosted by POSKYTOVATEL.cz    © copyright 2005 - 2024