Katalog

Přihlášení uživatele

Vstřikování vody a metanolu Snow Performance - stage 2E P...

Vstřikování vody a metanolu Snow Performance - stage 2E Power-Max (OLED)Vstřikování vody a metanolu Snow Performance - stage 2E Power-Max (OLED)Vstřikování vody a metanolu Snow Performance - stage 2E Power-Max (OLED)Vstřikování vody a metanolu Snow Performance - stage 2E Power-Max (OLED)Vstřikování vody a metanolu Snow Performance - stage 2E Power-Max (OLED)Vstřikování vody a metanolu Snow Performance - stage 2E Power-Max (OLED)Vstřikování vody a metanolu Snow Performance - stage 2E Power-Max (OLED)

VýrobceSnow Performance
Katalogové č.SP10250
Dostupnost5-7 dní

Vstřikování vody a metanolu Snow Performance - stage 2E Power-Max. Včetně VC-50 kontroleru s 52mm OLED displayem. Pro vozidla s plnícím tlakem do ca 3,5bar. S elektronicky štelovatelným variabilním vstřikováním a 20 barovou pumpou.

Systém lze kdykoliv upgradovat na Dual Stage.

Poznámka: uveďte prosíme do poznámek při dokončení objednávky vozidlo, model, výkon. Dle toho budou zvoleny do balení vstřikovací trysky na požadovaný výkon.

Skrze vstřikování vody a metanolu do sání lze dosáhnout přírůstek výkonu až o 10-25% u přeplňovaných motorů (turbo, kompresor). Stačený vzduch je ochlazován až o 60°C. Hlavním úkolem je potlačit vznik detonace, která je způsobena velkou teplotou a tlakem ve spalovací komoře. Vstřikování také nevytváří restrikce uvnitř sání tak jako mezichladič (intercooler). U všech přeplňovaných motorů vytváří vstřikování vodní mlhu (dochází z tzv. atomizaci), která účinně chladí stlačený vzduch a snižuje teplotu výfukových plynů (EGT). Naopak metanol podporuje hoření směsi, tedy zvedá výkon motoru, naproti tomu zvyšuje hodnotu EGT, proto je vhodné kombinovat vstřikování vody společně s metanolem v požadovaném poměru. Systém vstřikování také chrání interní součástky motoru (ventily, vršky pístů..), zabraňuje vytváření karbonu. Lze s ním dosáhnout hranice 116 oktanů za použití klasického 95 oktanového benzínu. Se vstřikováním vody se můžeme setkat hlavně v motorsportu, v závodech dragsterů, ale také v oblasti letectví a námořnictva.

Balení obsahuje:
- membránová pumpa o tlaku 300PSI/20 bar s integrovaným pojistným ventilem;
- 2x vstřikovací tryska s různým průtokem;
- 3m teflonová hadice 1/4";
- VC-50 kontroler s 52mm OLED displayem pro variabilní vstřikování v závislosti na plnícím tlaku;
- spojovací a montážní materiál, elektrické díly;
- 3 litrová nádobka na kapalinu;
- ukazatel stavu hladiny;
- kontrolní LED dioda pro interiér;
- návod (AJ/DE).

VC-50 kontroler s OLED:
- přiložený volně štelovatelný VC-50 kontroler s 52mm OLED displayem řídí flexibilně vstřikování kapaliny v závislosti na plnícím tlaku v rychlosti 1.5msek. Nastavení lze provést během několika sekund pohodlně z kabiny. Integrované monitorování systému zobrazuje plnicí tlak, hladinu a vstřikované množství. Dvoubarevný OLED display a 7 barevných režimů. Kontroler lze instalovat do klasického držáku pro přídavné budíky o průměru 52mm.

Rozšíření:
- 9,5 litrová nádoba na kapalinu místo 3l. +4200Kč.
- 26,5 litrová nádoba na kapalinu místo 3l. +5160Kč.
- druhá vstřikovací tryska pro V motory +1372Kč.

Youtube video:

Náročnost instalace:

Cena bez DPH 15769.42 Kč
Vaše cena s DPH 19081 Kč
Na splátky u HomeCredit


Související produkty

Nákupní košík Nákupní košík

Nastavení měny EUR Cena celkem 0
Košík obsahuje 0 kusů

ON-LINE stav skladu

Počet položek: 16 122

příjmáme platební karty příjmáme ePlatby zasíláme GLS zasíláme Českou poštou
FacebookHome Credit

generated in 0.0275 sec.     system by CzOne    hosted by POSKYTOVATEL.cz    © copyright 2005 - 2024