Katalog

Přihlášení uživatele

Samosvorný diferenciál Wavetrac Fiat 500 Abarth/Abarth Ev...

Samosvorný diferenciál Wavetrac Fiat 500 Abarth/Abarth Evo - 5-st. převodovka C510Samosvorný diferenciál Wavetrac Fiat 500 Abarth/Abarth Evo - 5-st. převodovka C510

VýrobceWavetrac
Katalogové č.WT-34.309.150WK
Dostupnostobvykle 1-2 týdny
Určeno proFiat 500

Samosvorný diferenciál Wavetrac Fiat 500 Abarth/Abarth Evo - 5-st. převodovka C510.

Wavetrac samosvorné diferenciály jsou vyrobeny v USA z nejlepších materiálů a s nejlepšími znalostmi v této oblasti. Využívají patentované technologie "pending design" pro zlepšení přilnavosti k vozovce při malé rychlosti a trakci oproti konkurenčním diferenciálům. Wavetrac nabízejí znatelně lepší akceleraci, lepší trakci a rychlejší průjezd zatáček za všech podmínek oproti diferencialům jiných značek. Vyrobeno kompletně v USA.

- Menší velikost než jiné diferenciály, naproti tomu obal vyroben z vysoce pevných materiálů, další komponenty z kalené oceli.
- Menší váha než sériový diferenciál.
- Příznivý vliv na eliminaci setrvačných sil.
- Vnitřní hnací ústrojí diferenciálu vyrobeno z vysokopevnostní oceli 9310.
- Spojovací části jsou dodávány firmou ARP.

Jak funguje patentovaná technologie "pending design"?
Například vlastníte-li konvenční převodovku (OEM, Quaife, MF, OBX, Truetrac, Torsen atd.). Jste na závodní dráze a Vaše vozidlo přejede obrubník, od ten se odrazí Vaše vnitřní kolo, které se dostane na chvilku do vzduchu a ztratí adhezi s vozovkou či jiným povrchem, což je celkem běžný jev na závodní dráze. Zde nastává problém, že na krátký okamžik se vnitřní pneumatika uvolní, když se odrazí od obrubníku a na druhé kolo se nepřenáší hnací síla. Klasické diferenciály jsou stavěné na zatížení obou kol zároveň, aby fungovaly korektně. Výsledkem na trati může poté být, že dochází mnohokrát ke špatné trakci díky přerušovanému výkonu. U Wavetracu je tento jev eliminován pomocí patentovaného vačkového zařízení, který zabraňuje ztrátě trakce, když vnitřní kolo ztratí adhezi s vozovkou. Zařízení je schopno vygenerovat zátěž uvnitř diferenciálu a simuluje tak ztrátu adheze vnitřního kola. Poskytuje tak daleko konzistentnější dodávku hnací síly na celou nápravu. Díky tomu je auto mnohem předvídatelnější a celkově rychlejší.

Youtube video:



Youtube video:

Cena bez DPH 38700 Kč
Vaše cena s DPH 46827 Kč
Na splátky u HomeCredit

Nákupní košík Nákupní košík

Nastavení měny EUR Cena celkem 0
Košík obsahuje 0 kusů

ON-LINE stav skladu

Počet položek: 16 122

příjmáme platební karty příjmáme ePlatby zasíláme GLS zasíláme Českou poštou
FacebookHome Credit

generated in 0.0382 sec.     system by CzOne    hosted by POSKYTOVATEL.cz    © copyright 2005 - 2024