Katalog
Přihlášení uživatele
AKČNÍ NABÍDKY
45000,– Kč
16999,– Kč
11999,– Kč
Samosvorný diferenciál Wavetrac Fiat 500 Abarth/Abarth Ev...
Výrobce | Wavetrac | |
Katalogové č. | WT-34.309.150WK | |
Dostupnost | obvykle 1-2 týdny | |
Určeno pro | Fiat 500 |
Samosvorný diferenciál Wavetrac Fiat 500 Abarth/Abarth Evo - 5-st. převodovka C510.
Wavetrac samosvorné diferenciály jsou vyrobeny v USA z nejlepších materiálů a s nejlepšími znalostmi v této oblasti. Využívají patentované technologie "pending design" pro zlepšení přilnavosti k vozovce při malé rychlosti a trakci oproti konkurenčním diferenciálům. Wavetrac nabízejí znatelně lepší akceleraci, lepší trakci a rychlejší průjezd zatáček za všech podmínek oproti diferencialům jiných značek. Vyrobeno kompletně v USA.
- Menší velikost než jiné diferenciály, naproti tomu obal vyroben z vysoce pevných materiálů, další komponenty z kalené oceli.
- Menší váha než sériový diferenciál.
- Příznivý vliv na eliminaci setrvačných sil.
- Vnitřní hnací ústrojí diferenciálu vyrobeno z vysokopevnostní oceli 9310.
- Spojovací části jsou dodávány firmou ARP.
Jak funguje patentovaná technologie "pending design"?
Například vlastníte-li konvenční převodovku (OEM, Quaife, MF, OBX, Truetrac, Torsen atd.). Jste na závodní dráze a Vaše vozidlo přejede obrubník, od ten se odrazí Vaše vnitřní kolo, které se dostane na chvilku do vzduchu a ztratí adhezi s vozovkou či jiným povrchem, což je celkem běžný jev na závodní dráze. Zde nastává problém, že na krátký okamžik se vnitřní pneumatika uvolní, když se odrazí od obrubníku a na druhé kolo se nepřenáší hnací síla. Klasické diferenciály jsou stavěné na zatížení obou kol zároveň, aby fungovaly korektně. Výsledkem na trati může poté být, že dochází mnohokrát ke špatné trakci díky přerušovanému výkonu. U Wavetracu je tento jev eliminován pomocí patentovaného vačkového zařízení, který zabraňuje ztrátě trakce, když vnitřní kolo ztratí adhezi s vozovkou. Zařízení je schopno vygenerovat zátěž uvnitř diferenciálu a simuluje tak ztrátu adheze vnitřního kola. Poskytuje tak daleko konzistentnější dodávku hnací síly na celou nápravu. Díky tomu je auto mnohem předvídatelnější a celkově rychlejší.
Youtube video:
Youtube video:
ON-LINE stav skladu
Počet položek: 16 122
TOP 10
- Přídavný budík Depo Racing CSM - tlak turba mechanický diesel 3bar
- Univerzální vysokotlaká pumpa Bosch Motorsports style 300l/h - typ 044 - 0580254044
- Náplň palivové nádrže D-Stop
- Fitinka rovná D-06 (AN6) 9/16"x18-UNF - Push-On system - výstup na hadici
- T-spona na tlakové hadice 79-87mm (na hadici 76mm)
- Oil catch tank - 2x vývod - objem 0,75l
- Manuální regulátor plnícího tlaku (MBC) Turbosmart style IN CABIN (ball-spring)
- Regulátor tlaku paliva Race Tech-R - 7bar
- Intercooler FMIC 780 x 300 x 76mm (600 x 300 x 76mm) - výstupy 79mm
- Termo izolační páska Thermotec 25mm x 15m bílá