Katalog
Přihlášení uživatele
AKČNÍ NABÍDKY ![více zde](/images/btn_vicezde.png)
1796.41,– EUR
![Kompletní sportovní podvozek H&R pro BMW řada 3 (E46) Touring Typ 346L, 2WD, jen 330d, se snížením 35/20mm](/upl/images-mini_101337.jpg)
678.6,– EUR
![Sportovní kit sání Pipercross na Škoda Octavia III RS 5E 1.8/2.0 TSi EA888 Gen3 (karbonový airbox)](/upl/images-mini_85061.jpg)
479,– EUR
Brzdové kotouče DBA na Lotus Elise S1 všechny modely mimo...
![]() | Výrobce | DBA |
![]() | Katalogové č. | DBA-55355BLKS |
![]() | Dostupnost | na objednávku |
![]() | Určeno pro | Lotus Elise S1 |
Brzdové kotouče DBA na Lotus Elise S1 všechny modely mimo Sport (03/00-) - přední/zadní DBA55355BLKS.
Cena za sadu (dva kusy).
Technický popis brzdových kotoučů:
- Náprava: přední/zadní.
- Typ: chlazené.
- Průměr: 280mm.
- Výška: 26mm.
- Tloušťka: 26mm.
- Minimální tloušťka: 24,5mm.
- Středová díra: 56,6mm.
- Počet děr: 4.
Ostatní:
- Katalogové číslo DBA: DBA55355BLKS.
- Dostupnost: běžně dostupné u dodavatele.
5000 Series Clubspec Road & Race T3 Slot Design - vrcholná řada sportovně-závodních dvoudílných kotoučů. Jsou navrženy pro uživatele, hledající výkonné kotouče pro běžný provoz a příležitostné jízdy na okruzích, nebo své závodní speciály. Řada 5000 se vyznačuje stejnými vlastnostmi jako nižší řada 4000, přesněji tedy patentovaným chlazením "Kangaroo paw", tri-symetrickými T3 drážky snižující vibrace a hluk, což má za následek daleko tišší, vnímavější a hladší odezvu od brzdového pedálu než je tomu u kotoučů T2. Design T3 drážek poskytuje rovnoměrné opotřebení destiček a minimalizuje pravděpodobnost vytvrdnutí povrchu destičky. Kotouče jsou vyrobené z XG150 High Carbon legované oceli, která zvyšuje jejich tepelnou odolnost, což zaručuje delší funkčnost při vysokém zatížení. Jsou charakteristické tepelnou stabilitou profilování (TSP) prodlužující životnost kotouče a barevným termo značením pro kontrolu maximálního ohřátí za jízdy. Kotouče řady 5000 jsou ovšem dvoudílné, což poskytuje možnost vyššího zatížení s minimálním přenosem tepla na střed a náboj kola, prodlužují tak životnost ložisek na nápravách. Výměnný střed je vyroben z lehkého 6061-T6 leteckého hliníkového materiálu. Při opotřebení se mění pouze kotouč bez vyměnitelného středu.
Youtube video:
ON-LINE stav skladu
Počet položek: 16 122
TOP 10
- Přídavný budík Depo Racing CSM - tlak turba mechanický diesel 3bar
- Univerzální vysokotlaká pumpa Bosch Motorsports style 300l/h - typ 044 - 0580254044
- Náplň palivové nádrže D-Stop
- Fitinka rovná D-06 (AN6) 9/16"x18-UNF - Push-On system - výstup na hadici
- T-spona na tlakové hadice 79-87mm (na hadici 76mm)
- Oil catch tank - 2x vývod - objem 0,75l
- Manuální regulátor plnícího tlaku (MBC) Turbosmart style IN CABIN (ball-spring)
- Regulátor tlaku paliva Race Tech-R - 7bar
- Intercooler FMIC 780 x 300 x 76mm (600 x 300 x 76mm) - výstupy 79mm
- Termo izolační páska Thermotec 25mm x 15m bílá
![najdete nás na facebooku Facebook](images/ico_fcb.jpg)
![s námi na to máte Home Credit](images/ico_homecredit.jpg)