Katalog
Přihlášení uživatele
AKČNÍ NABÍDKY ![více zde](/images/btn_vicezde.png)
45000,– Kč
![Kompletní sportovní podvozek H&R pro BMW řada 3 (E46) Touring Typ 346L, 2WD, jen 330d, se snížením 35/20mm](/upl/images-mini_101337.jpg)
16999,– Kč
![Sportovní kit sání Pipercross na Škoda Octavia III RS 5E 1.8/2.0 TSi EA888 Gen3 (karbonový airbox)](/upl/images-mini_85061.jpg)
11999,– Kč
Blow off ventil ProRacing DV+ BMW F20 / F21 / F30 / F31 /...
![]() | Výrobce | ProRacing |
![]() | Katalogové č. | PR-BOV-T9356 |
![]() | Dostupnost |
![]() |
![]() | Určeno pro | BMW 1-Series F20 BMW 1-Series F21 BMW 3-Series F30 BMW 3-Series F31 BMW 3-Series F35 BMW 3-Series GT F34 |
Blow off ventil ProRacing DV+ BMW F20 / F21 / F30 / F31 / GT F34 / F35 114i/116i/118i N13 (11-15). Verze closed loop (bypass) = uzavřený.
Ekvivalent k ventilu GFB DV+ T9356.
Pasuje např. na:
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir (10-)
Alfa Romeo MiTo 1.4 MultiAir (09-18)
BMW 1-Series E81/E82/E87/E88 135i N55 (10-13)
BMW 1-Series F20/F21 114i/116i/118i N13 (11-15)
BMW 1-Series F20 M135i N55 (11-)
BMW 2-Series F22 M235i N55 (14-)
BMW 3-Series E90/E91/E92/E93 335i/335i xdrive N55 (10-12)
BMW 3-Series F30/F31/F34/F35 316i N13 (12-15)
BMW 3-Series F30/F31/F34/F35 335i N55 (11-)
BMW 4-Series F32/F33/F36 435i N55 (13-16)
BMW 5-Series F07/F10/F11 535i N55 (10-)
BMW 6-Series F06/F12/F13 640i N55 (2012-)
BMW 7-Series F01/F02/F03/F04 740i N55 (12-15)
BMW E70 X5 xDrive35i N55 (11-13)
BMW E71 X6 xDrive35i N55 (11-13)
BMW F15 X5 xDrive35i N55 (13-)
Dodge Dart (12-)
Fiat Abarth 500 (07-) US verze
Fiat Abarth Punto/Punto EVO Abarth 1.4 Multiair
Fiat Abarth Spider 124 (16-)
Jeep Renegade 1.4 Multiair (14-)
Tento blow ventil typu "diverter valve" zachovává původní tovární elektronický ventil. Nahrazuje pouze interní plastové části kovovými, které jsou vysoce náchylné k poškození i na motorech bez úprav. Prodlužuje životnost, zrychluje reakce ventilu, umožňuje nárůst výkonu, díky pevné konstrukci nedochází u něho k poškození.
Výhodou zachování elektronického ventilu je jeho rychlost oproti podtlakově ovládaným. Slabým bodem je ovšem jeho samotná konstrukce. DV+ nahrazuje pouze jeho interní části, které jsou vyrobeny z plastu. DV+ disponuje pístem z mosazi a eloxovaným tělem vyrobeného z hliníku.
Unikátní systém ovládání ventilu umožňuje spolehlivě otevírat a zavírat píst ventilu, samotný tovární ventil tak není přetěžován a ventil je schopen pracovat i s větším plnícím tlakem. Tato funkce navíc zlepšuje tovární systém otevření ventilu postupně v reakci na zvýšení plnícího tlaku.
Konečným výsledkem je lepší odezva na plynový pedál, velice rychlá reakce samotného ventilu. DV+ také vyniká velice snadnou instalací.
ON-LINE stav skladu
Počet položek: 16 122
TOP 10
- Přídavný budík Depo Racing CSM - tlak turba mechanický diesel 3bar
- Univerzální vysokotlaká pumpa Bosch Motorsports style 300l/h - typ 044 - 0580254044
- Náplň palivové nádrže D-Stop
- Fitinka rovná D-06 (AN6) 9/16"x18-UNF - Push-On system - výstup na hadici
- T-spona na tlakové hadice 79-87mm (na hadici 76mm)
- Oil catch tank - 2x vývod - objem 0,75l
- Manuální regulátor plnícího tlaku (MBC) Turbosmart style IN CABIN (ball-spring)
- Regulátor tlaku paliva Race Tech-R - 7bar
- Intercooler FMIC 780 x 300 x 76mm (600 x 300 x 76mm) - výstupy 79mm
- Termo izolační páska Thermotec 25mm x 15m bílá
![najdete nás na facebooku Facebook](images/ico_fcb.jpg)
![s námi na to máte Home Credit](images/ico_homecredit.jpg)