Katalog
Přihlášení uživatele
AKČNÍ NABÍDKY
45000,– Kč
16999,– Kč
11999,– Kč
Adaptér na sací část turba (Turbo Muffler Delete) - VW, A...
Adaptér na sací část turba (Turbo Muffler Delete) - VW, Audi, Seat, Škoda 1.8/2.0 TSi/TFSi motory EA888 Gen 2+3 (MQB) - s turbodmychadly IHI (IS20, IS38...)..
Pasuje např. na modely:
- Audi S1 EA888 Gen 3 2.0 TFSI
- Audi A3 / S3 8V EA888 Gen 3 1.8/2.0 TFSI
- Audi A4 / Allroad B8/B8.5 EA888 Gen 2+3 2.0 TFSI
- Audi A4 / Allroad B9 EA888 3 2.0 TFSI
- Audi A5 B8/B8.5 EA888 Gen 2+3 2.0 TFSI
- Audi A5 B9 EA888 Gen 3 2.0 TFSI
- Audi A6 C6/C7 EA888 Gen 2 2.0 TFSI
- Audi Q3 EA888 Gen 3 2.0 TFSI 170/211PS
- Audi Q5 EA888 Gen 2+3 2.0 TFSI
- Audi TT / TTS Mk3 EA888 Gen 3 2.0 TFSI
- Seat Ibiza Cupra EA888 1.8 TSI (15–)
- Seat Leon / Cupra / R Mk3 EA888 Gen 3 1.8/2.0 TSI
- Škoda Octavia III 5E včetně RS EA888 Gen 3 1.8/2.0 TSI
- Škoda Superb III 3V 1.8/2.0 TSI EA888 Gen 3 1.8/2.0 TSI
- VW Arteon Gen 3 2.0 TSI
- VW Beetle EA888 Gen 3 1.8/2.0 TSI (12-)
- VW Golf 7 GTI/R/Clubsport/ED40 EA888 Gen 3 1.8/2.0 TSI
- VW New Cox EA888 Gen 3 2.0 TSi 210PS (13-)
- VW Passat B7 EA888 Gen 3 1.8 TSI (12-)
- VW Polo 6C / 6R EA888 Gen 3 1.8 TSI (14-)
- VW Scirocco Mk3 EA888 Gen 3 2.0 TSi 180/220PS (13-)
.... a další.
Pasuje např. na kódy motorů CULA, CULB, CULC, CPLA... Nahrazuje OEM díl 06H 131 111.
Komaptibilita:
- motor EA888 G2 podélný - turbo IHI RHF5 a aftermarket BorgWarner K03.
- motor EA888 G3 příčný a podélný - turbo IHI IS20 a IS38 (Audi A4, S3, Seat Leon Cupra, VW Golf 7 R/GTI VII), turbo s číslem 06L a 06K.
- motor EA888 příčný - turbo Garrett 06Q145702B 882656-0007 (Audi Q3, TT, Golf 7.5, Tiquan) a turbo Continental 06K145653C (Audi A3…).
- napasuje na motor EA888 G3 - turbo IHI RHF5 v VW Golf 6 GTI 2.0TSi, K03-290.
- napasuje na motor EA888 G3 příčný - turbo Garrett MGT1446 06K145721P.
Tento díl umožňuje rychlejší nástup turba (spool), zlepšuje zvuk dmychadla, eliminuje veškeré restrikce a víření v sací soustavě oproti sériovému dílu tzv. turbulence. Nahrazuje restriktivní vedení, které má za následek snížení výkonového potenciálu motoru. Odstraňuje rezonátor na výstupu turbodmychadla a nahrazuje ho hladkým vedením.
- Vyrobeno kompletně z letecké slitinu hliníku z jednoho kusu.
- Perfektní kvalita zpracování.
- Černý eloxovaný "stealth" povrch.
- Průměr vyústění na hadici: 47mm.
- Průměr vyústění směrem k turbu: 70mm.
- Délka vyústění na hadici: 30mm.
- Vnitřní průměr po celé délce: 41mm.
- Celková délka: 85mm.
- Osová vzdálenost šroubů pro upevnění: 79mm.
- Vhodné ke stavbě zakázkových intercooler kitů.
- Pasuje na většinu motorů TSi EA888 2. a 3. generace.
Součástí balení je vrchní těsnící kroužek a středový o kroužek.
S tímto také zakoupili
ON-LINE stav skladu
Počet položek: 16 122
TOP 10
- Přídavný budík Depo Racing CSM - tlak turba mechanický diesel 3bar
- Univerzální vysokotlaká pumpa Bosch Motorsports style 300l/h - typ 044 - 0580254044
- Náplň palivové nádrže D-Stop
- Fitinka rovná D-06 (AN6) 9/16"x18-UNF - Push-On system - výstup na hadici
- T-spona na tlakové hadice 79-87mm (na hadici 76mm)
- Oil catch tank - 2x vývod - objem 0,75l
- Manuální regulátor plnícího tlaku (MBC) Turbosmart style IN CABIN (ball-spring)
- Regulátor tlaku paliva Race Tech-R - 7bar
- Intercooler FMIC 780 x 300 x 76mm (600 x 300 x 76mm) - výstupy 79mm
- Termo izolační páska Thermotec 25mm x 15m bílá