Katalog

Přihlášení uživatele

Turbodmychadlo BorgWarner EFR 9180 - 179358

Turbodmychadlo BorgWarner EFR 9180 - 179358Turbodmychadlo BorgWarner EFR 9180 - 179358Turbodmychadlo BorgWarner EFR 9180 - 179358Turbodmychadlo BorgWarner EFR 9180 - 179358Turbodmychadlo BorgWarner EFR 9180 - 179358Turbodmychadlo BorgWarner EFR 9180 - 179358Turbodmychadlo BorgWarner EFR 9180 - 179358Turbodmychadlo BorgWarner EFR 9180 - 179358

VýrobceBorgWarner
Katalogové č.BW-EFR9180-083
Dostupnostobvykle do 7dní

Turbodmychadlo BorgWarner EFR 9180 - 179358.

Určeno pro výkony: 600 - 1000PS single turbo nebo 1000 - 1700PS twin turbo.

Turbodmychadla BorgWarner řady EFR jsou momentálně nejpokročilejší řada turbodmychadel na trhu. Světový gigant na poli výroby a vývoje turbodmychadel BorgWarner udělal v poslední době obrovský skok. Od základu navrhnul novou řadu turbodmychadel, do které vložil pouze ty nejmodernější technologie a postupy a dal tím vzniknout turbodmychadlům řady EFR. Ty se vyznačují nejmodernější aerodynamikou, extrémně lehkými keramickými ložisky, kovaným odlehčeným kompresorovým a Gamma-Ti výfukovým kolem, které mají taktéž extrémně nízkou váhu a setrvačnost. To vše završuje lehký obal odlitý z nerezu, jehož stěny jsou více jak o polovinu tenčí, než u konvenčních turbodmychadel s litinovou částí, což přispívá k nízké hmotnosti.

Turbínové kolo: asi to nejvíce zajímavé na celé řadě EFR je Gamma-Ti turbínové kolo. To je vyrobeno z extrémně lehkého a zároveň odolného materiálu, který se nazývá Gamma-Ti. Nejedná se ani o kov, ani keramiku, ale o tzv "inter-metalickou-slitinu. Ta se skládá primárně z Titanu a hliníku (titanium-aluminide) a dalších elementů. Tím se výfukové kolo stalo de facto stejně tak lehké, jako dnešní nejmodernější billet hliníková odlehčená kompresorová kola a jejich váha se rovná 1:1. To na poli dnešních turbodmychadel nemá obdoby a dramaticky to zlepšuje chování turbodmychadla jako jsou rychlé reakce a dřívější náběh do pracovních otáček. Zároveň je tento materiál velice odolný proti extrémním teplotám, roztažnosti a vibracím, což je velice důležité z pohledu životnosti a spolehlivosti. Borg Warner jako první přináší Gamma-Ti produkty pro běžné použití.

Výfuková skříň: po aerodynamické stránce kompletně přepracovaný design, který razantním způsobem zvyšuje efektivitu proudění spalin skrze turbínové kolo. Celý obal je vyroben z nové nerezové slitiny, která je odolnější, pevnější, kompaktnější a tím i lehčí. Nabízí se v několika variantách a to s klasickým jedním vstupem T25 nebo T3, popřípadě s T4 Twin scroll vstupem. U většiny je možnost zvolit verzi s interním vysoko propustným (high flow) westegatem nebo bez.

Kompresorové kolo: všechny EFR turbodmychadla využívají nově navrhnuté prodloužené kompresorové kolo, které je vyrobeno kováním a následným opracováním jednoho kusu hliníku. Tím se docílila jak pevnost, tak lehkost, která dále podporuje rychle reakce a brzký náběh turbodmychadla.

Ložisková skříň (CHRA): BorgWarner vyvinul kompletně nové ložiskové ústrojí, využívající keramické kuličky. Každé EFR turbo má dvojité ložiska. Kuličkové ložiska mají zásadní vliv na reakce a náběh (spool up) turbodmychadla. Díky použití keramiky jsou tyto ložiska velmi odolné, potřebují méně oleje k provozu oproti klasickým ocelovým nebo kluzným a dále podporují bleskové reakce turbodmychadla.

EFR9180 je turbo, které atakuje výkon 1000PS s vynikajícím nástupem a odezvou. Určeno ryze pro závodní účely. Použito např. při závodech Honda Indycar Team, 2013 a 2014 World Time Attack Champions Tilton Racing, 2012 WTAC champs Nemo-Racing, FXMD NSX a mnoho dalších.

- U většiny EFR turbodmychadel je přepouštěcí ventil (BOV) integrován do kompresorové části. Tam může být zachován nebo zaslepen.
- Je možno dodat se senzorem otáček turbodmychadla.
- Westegate je možno regulovat klasickou metodou.

Technické vlastnosti:
- Gamma-Ti výfukové lopatky.
- Dvojité keramické ložiska v ocelovém pouzdře.
- Kované odlehčené kompresorové kolo.
- Nerezový odlitek výfukové části, lehčí než litinový.
- Vodou chlazené ložiska.
- Velký interní westegate.
- Kompresorový obal s integrovaným recirkulačním ventilem.
- T25 příruba na svody.
- V-band příruba na výfuk.

Specifikace sací části:
- typ: Forged-Milled Wheel (FMW) Extended Tip.
- kompresorové kolo: vnější průměr (exducer): 91mm.
- kompresorové kolo: vnitřní průměr (inducer): 67,7mm.
- Max. ptůtok vzduchu: 94 lb/min.
- vestavěný blow off ventil.
- kompresorový obal: vstup na hadici 102mm (4" ported), výstup na hadici 63,50mm (2.5") nebo volitelný výstup na V-band.

Specifikace výfukové části:
- typ: Low Inertia Gamma-Ti Turbine Wheel.
- turbínové kolo: vnější průměr 80mm.
- kompresorový obal: nerezový (Stainless Steel Sand cast Housing).
- 0.83 A/R T3 nedělená s externím WG - číslo dílu 179358.
- turbínový výstup: GT-V-band (malý 3" V-band) ~92mm vnější pro všechny EFR turba.

Dostupné výfukové skříně:
- T4 A/R 1.05 Twin Scroll s externím wastegatem (179394).
- T4 A/R 1.45 Twin Scroll s externím wastegatem.

Poznámka: na EFR turbodmychadla nesmí být instalován externí restriktor na vstupní přívod, všechny turbodmychadla EFR mají integrovaný restriktor.

Youtube video:



Youtube video:



Youtube video:



Youtube video:

Cena bez DPH 57590.08 Kč
Vaše cena s DPH 69684 Kč
Na splátky u HomeCredit

Nákupní košík Nákupní košík

Nastavení měny EUR Cena celkem 0
Košík obsahuje 0 kusů

ON-LINE stav skladu

Počet položek: 16 122

příjmáme platební karty příjmáme ePlatby zasíláme GLS zasíláme Českou poštou
FacebookHome Credit

generated in 0.0359 sec.     system by CzOne    hosted by POSKYTOVATEL.cz    © copyright 2005 - 2024